Summa sidvisningar

tisdag 28 februari 2012

Sex med tre

Denna upplevelse fick jag under en semester på en av dom grekiska öarna för 2-år sedan.Redan andra kvällen åkte jag och min man Johan med på en s.k. grisfest.Festen skulle hållas på en mindre ö, ca. 1 timmes båtresa från våran ö.Det var en lyckad kväll med god mat, mycket vin och blandad musik.Stämningen var på topp och vinet gjorde mej lite småkåt.

Johan och jag hade dansat 3 danser under kvällen och jag kunde känna en bula i hans byxor.Johan viskade i mitt öra, att han knappt kunde vänta tills vi kom till hotellet.Just som han viskar detta slutar musiken.En röst i högtalarna förkunnar att klockan blivit mycket och att det  var dags att bege sej till hamnen för hemfärd.Får nu ide´n att överraska Johan.Jag ber honom gå ner till båten och vänta där.

-Jag måste gå på toa innan vi åker.

Så fort jag kommit in på toaletten slet jag av mej trosorna, uppjagad av mina tankar.Fittan var nu riktigt blöt och jag kunde inte låta bli att smeka mina svällda blygdläppar.Kunde redan känna Johans kuk i mej.Nej detta gick inte längre, jag kastade trosorna i papperskorgen och skyndade ner mot hamnen.Blev minst sagt förvånad, nere i hamnen fanns bara 1-man kvar.

-Men oj då!Kom du inte med båten?

Våran reseledare tittar förvånat.

-Nästa båt går inte förrän kl. 8 imorgon.

Jag längtar nu intensivt efter Johan.Då våran reseledare ser min hjälplöshet och förstår att jag gör nästan vad som helst för att komma hem, lovar han att försöka hjälpa mej.Vi går bort mot fiskebåtarna längre bort i hamnen, reseledaren börjar prata på grekiska med två gamla fiskegubbar.

-Vi får åka med båda två!

Samtidigt sträcker han handen mot mej och bjuder ner mej i den lilla båten.Lite ovan vid mina nya sandaletter snavar jag till och faller rakt över Micke.Det är ett ganska lätt fall, så vi blir liggande bredvid varandra på däck.Det tar några sekunder innan jag märker att den gamla fiskegubben stirrar på mej.I fallet har min blus gått sönder lite, samtidigt min kjol åkt upp över låren.Jag får en pirrande känsla när jag ser mannens brännande blick på mina svällande bröst, strumpklädda lår och min rakade kåtvärkande fitta.Mannen smeker sej i skrevet samtidigt han ger mej en hjälpande hand.

Vi kastar loss och Micke och fiskegubbarna går in i styrhytten.Själv sätter jag mej på en bänk på akterdäck.Båtmotorns vibrationer genom skrovet och längtan efter Johan tänder mej.Då de andra är upptagna i styrhytten, kan jag inte låta bli att dra upp kjolen lite och låta vinden smeka min kåtfuktiga fitta.

-Du kanske vill betala i natura?Jag har faktiskt lovat dom gamla fiskegubbarna att om du inte kan betala, ska jag tvinga dej att strippa för dom.

Då jag tycker att reseledaren börjar bli väl fräck, svarar jag:

-Du kan hälsa dom att jag kommer till styrhytten inom 5 minuter.Om jag inte har pengar då, så ska jag både strippa och mer därtill!!

Ögonen blev nu helt blanka på Micke.Han skyndar mot styrhytten mens jag öppnar handväskan.Döm om min förvåning när jag får se att Johan tagit min plånbok.Nu hördes ett grovt skratt och en applåd från styrhytten.

-Inga problem, säger jag tyst till mej själv.

Av de blickar jag fått av gubbarna, så räknade jag inte med att de skulle klara av att se så värst mycket.Tanken på vad som nu kunde hända kittlade mej.Jag gick bort mot styrhytten.

-Vill betala för resan!

Männen betraktade mej under tystnad.

-Det får bli en stripp-show, sa jag samtidigt jag knäppte upp knapparna som fanns kvar i blusen.Började smeka mina bröst, bröstvårtorna styvnade genast.

-Visa oss fittan, sa Micke.

Jag drog sakta upp kjolen och blottade fittan, märker att jag nu är fuktig ända nere på låren.Jag lutade mej bakåt på en brits och särar sakta mina fuktiga blygdläppar.Hela fittan öppnar sej nu för dom kåta männen.Jag fuktade nu mina läppar och stirrar den äldste av dom i ögonen samtidigt jag långsamt smeker fittan.Kände då en tunga som slickar skönt i fittan, det var Micke.Just då kom den välbekanta känslan, jag skriker rätt ut och försvinner in i ett kåtrus för några sekunder.

När jag vaknar till sans igen, känner jag ett par valkiga grova händer som smeker min fitta.När jag öppnar ögonen får jag en chock.Den yngre av de två fiskegubbarna, en man i början av 60 åren, stog vid mitt huvud
och höll i den grövsta kuk jag någonsin sett.Jag sträckte ut tungan och lät den vandra över ollon och kukskaft, ollonet var helt blått och ådrorna pulserade.Fiskaren grymtade till, samtidigt den äldre mannen begravde allt fler fingrar i fittan.

-Sug honom, sa Micke.

Jag smekte kuken och pungen och prövade sedan om jag kunde få in hela i munnen?Mannen stönade nu allt mer, samtidigt han tog tag i mitt huvud och började munknulla mej stenhårt.Då känner jag också ett ollon i fittöppningen!

-Nej inte i fittan, försöker jag mumla fram med munnen full av kuk.

Jag smeker nu mannens pung och spelar intensivt med tungan runt kukhuvudet.Den äldre mannen mellan mina ben, står nu och runkar sin lilla tjocka kuk frenetiskt.Han grymtade nu svagt och i samma stund känner jag hans varma sperma träffa över fitta, lår och magen.Nu börjar även kuken i min mun att reagera, enorma mängder kommer i mitt ansikte och svalg.Sperman rinner ur mina mungipor samtidigt som den kåte fiskaren med ett utdraget stön mjölkar ur de sista dropparna.Jag pullade nu min fitta intensivt, extasen var nära.En ilning går nu genom hela kroppen och med ett djuriskt vrål kom orgasmen.

-Nuuuuaaaaooorrgh!!!!

Mickes kuk stog nu hård som stål och skulle säkert passa perfekt i fittan, som ännu ej blivit knullad.

-Dom vill se när jag knullar dej, sa han.Jag har redan lovat dom, sa han samtidigt som han smekte mina strump-klädda lår.Med andra handen smekte han sin påle till kuk.

Den yngre fiskargubben smekte nu mina bröst.Jag kunde skymta att hans jättekuk blivit hård igen.Själv var jag nu så tänd av stämningen att hela jag flödade av kåtsaft.Plötsligt känner jag Mickes kuk i fittöppningen.Han sa något som jag inte förstog till fiskarna, samtidigt han smekte min fitta med kuken.Plötsligt slutade den yngre fiskaren smeka brösten och i samma stund kom den äldre mannen fram.Han lyfte mej från britsen och bar fram mej till den yngre, som nu låg på durken.

Den yngre fiskargubben gjorde tecken till mej, att komma fram och suga honom igen.Den äldre tvingar ner mej på alla fyra och jag kröp fram till mannens skrev.I samma ögonblick jag greppade kuken, kör Micke sin påle i mej.Hans kuk pulserade av kåthet och han knullar mej sakta.Upphetsningen gör att jag runkar fiskarens enorma kuk allt snabbare.Han börjar nu stöna okontrollerat, då höjde Micke tempot.Min tunga hade precis nått ollonet när mannens utlösning kommer.Blev ordentligt nersprutad över ansikte och bröst, kuken hade kraften av en brandspruta.

Nu kände även jag ilningarna mellan benen och börjar okontrollerat med kraftiga motjuck.Kuken växte säkert till det dubbla och jag kände de första strålarna komma i fittan.Jag fick just då en så kraftig orgasm, att jag svimmade av.När jag vaknar till sans igen, känner jag något blött på brösten.Det är den äldre mannen som runkar sin lilla tjocka kuk över mina bröst.Ser att han inte har långt kvar.

-Runka honom, säger Micke.

Jag tar handen om hans lilla tjocka kuk och beslutar göra gubben klar.Hinner bara runka några få gånger, när min andra hand smeker mannens pung, sprutar han satsen över mina bröst.

Nu skymtar hamnens ljus.Precis innan vi ska gå iland kommer Micke fram till mej och frågar om dom gamla fiskegubbarna kan få mina trosor?Har inga , de blev kvar på "grisfesten" svarar jag skrattande, samtidigt jag hoppar iland.

                                                                                                                "Frugan"


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar