Summa sidvisningar

söndag 26 februari 2012

Till havs

Denna historia utspelar sig, när min fru och jag är iväg på en finlandskryssning.När vi kommit ombord på båten är stämningen hög och min fru mycket uppspelt.Redan när vi kommit innanför hyttdörren får jag knulla min fru första gången.Hon har en underbar knull-fitta.

Vi gör oss iordning för kvällen och min fru är mycket sexig i sina vågade underkläder, svarta stay-ups och en vågat kort klänning samt högklackade skor.Blir kåt bara av att se henne.Säger i hettan , halvt på skoj:

-Du kanske inte behöver några trosor, Maria.Jag skulle bli vansinnigt kåt om jag visste du gick utan, gumman.

Min fru svarade skrattande:

-Dej får jag nog tillräkligt med problem med ändå!

Vi går till matsalen och äter middag under hög stämning.Under middagen smeker jag i smyg min fru´s lår och rygg, viskar till henne att hon ska känna på min kuk.Hon smeker mej skönt utanpå byxorna.Jag är nu vrålkåt och försöker smeka min fru´s fitta under bordet, men hon för undan min hand.När jag kommer tillbaka med kaffe och cognac säger plötsligt Maria:

-Ska du inte känna mej mellan benen igen?

Jag för diskret ner min hand under bordet.Inga trosor!

-Vad har du gjort, viskar jag.
-Behöver jag några, säger Maria skrattande.

Jag smeker hennes blöta fitta i smyg.Kåtsaften rinner ur min fru, stoppar in figrarna och smeker inne i hennes kåta mus.Maria andas nu tungt och avger ett litet stön samtidigt hon för undan min hand.

-Nu ska vi gå och dansa, säger hon.
-Vi ska knulla först viskar jag.
-Du får allt dansa först, du får ta mej hela natten sen, kåt-bock!

Vi går under tystnad mot dansgolvet, där finner vi oss ett bord och drinkar.Det är mycket upphetsande att veta att hon är helt troslös under klänningen.Maria´s fitta savar kåtsaft mitt bland danspubliken.Tänk om dom andra männen visste.Maria vill dansa, men jag har ett jätte-stånd i byxorna, så vi får ta ett par drinkar innan dansen.

Vi går upp och dansar flera danser utan problem.Det är mycket upphetsande tanke att min fru dansar utan trosor mitt bland alla dessa män.Vissa kanske så kåta att dom skulle döda för att få knulla Maria´s kåt-blöta fitta.När Maria trycker sej intill mej och vi ska dansa tryckare går det inte längre.Hela jag kåt-värker.

-Här var det laddat, skrattar Maria.

Samtidigt trycker hon sej intill mej.

-Du är inte klok, viskar jag, tänk om männen visste?
-Då kanske du fick dela mej med flera, viskar min fru.

Nu, efter andra tryckaren måste vi gå och sätta oss, då jag inte klarar mer, hela jag kåt-värker.När vi kommer fram till bordet smeker jag frugans fitta i smyg.Hon är blöt ända ner på rumpan nu.Smeker hennes svällda blygdläppar, Maria suckar tungt.

-Nån kan se dej, sluta annars får du ta mej här.

Kvällen flyter på utan problem, både frugan och jag är tända till max.Det är bara några få danser kvar nu, när min fru plötsligt kommer tillbaka efter att ha dansat själv.

-Nu är det fler än du som vet, säger Maria.
-Vad har hänt?
-Titta till höger lilla gubben!

Jag tittar och får se ett gäng grabbar 20-25 år.Dom skrattar och tittar på frugan och mej.

-Han smekte min fitta när vi dansade.
-Vad gjorde du?
-Han smekte så skönt och hans kuk blev hård, jag tog mej inte loss.
-Nu får du ge dej sa jag, nu går vi och knullar innan det händer något mer.

Tre grabbar var nu påväg till mitt och Marias bord.Jag och frugan smet iväg.Vi är nästan framme vid hytten, jag stannar och kysser frugan krävande samtidigt jag pullar med tre fingrar i fittan.Frugans hand är i mina byxor, hon runkar mej skönt!

-Ni två behöver nog en drink!

Vi stoppar upp och längre bort i korridoren får vi syn på våran busschaufför.En kraftig man i 60-års åldern, som inte är allt för fräsch.

-Ni behöver en drink, innan det tar eld, skrattar han.
-Nej tack, säger jag.
-Kom nu, bara en sängfösare.

När jag tillslut tackar ja, rycker frugan tag i mej, men jag drar med henne till chaufförens hytt.Chaffisen ursäktar sej och måste hämta slö-dricka, men ber frugan och mej att vänta.

-Han har tafsat mej på rumpan!
-Vad fan säger du?
-Han kände på mej när vi dansade och tryckte en jätte-kuk mot mej.
-När då?
-I början av kvällen, sen försökte han känna mellan benen, jag fick bort honom.

När frugan sprang iväg hade han ropat:

-Den kåta lilla fittan ska jag ha inatt!

Vi bestämde oss för att gå.Då kom mannen tillbaka.

-Det var tur, jag kom visst i rättantid!

Mannen krånglar med dörren och kommer in.Han är mycket trevlig till att börja med, men snart blir det en konstig stämning.Chaffisen sätter sej nu i samma soffa som frugan och mej.Han försöker helt öppet smeka Marias ben och bröst.Samtidigt försöker han köpslå med mej att jag skall låna ut henne.När han går på toaletten får vi chansen.

-Vi sticker, gå till dörren gumman!
-Dörren e´låst!

Precis när jag själv är framme vid dörren, skriker Maria till.Chaffisen har ryckt henne till sej, dragit upp klänningen och står och smeker hennes fitta mitt framför mina ögon.

-Du kan gå stönar han fram, hon kommer tillbaka när jag knullat klart fittan hennes.
-Nej vi ska fan gå, säger jag.
-Så lämpligt hon har inga trosor heller och du har redan värmt upp henne!

Jag får lös frugan och har henne i min famn, när jag märker hur konstigt kåt jag blivit av att se mannen tafsa grovt på Maria.Kan inte förklara detta?Mannen har nu fått av sej byxorna och står och smeker sin jätte-kuk.Samtidigt frågar han min fru:

-Har du nånsin knullat gubb-kuk?Jag brukar knulla en så ung kåtfitta, varenda resa.Jag kan ge dej gubbsperma i både fittan och röven.Men först ska du troslösa lilla slampa suga gubb-kuk!Din man kan ju se på!

Detta går inte att förklara, men både Maria och jag har blivit underligt hetsade av mannens beteende.Då jag inte vill att min fru ska knulla främmande män, föreslog jag att han kunde få titta när jag knullade frugan.Hon kunde också runka-suga honom.Men inget knulla!Chaffisen stog nu helt ogenerat och runkade framför oss, då han var mycket kåt nu, gick han med på mitt förslag.Min fru tog av sej klänningen och stog nu framför mannen och mej i bara BH, strumpor och högklackat.För oss två var min fru, sexigaste kvinnan på jorden.Jag fick av mej mina kläder.

-Någon som vill bli runkad , kvittrade Maria.

Maria satte sej i mitten av soffan, med mej och gubben på varsin sida.Frugan tog en kuk i varje hand och runkade oss hårt.Jag fick brösten ur BH´n, smekte och sög, chaffisen hade redan börjat smeka fittan.Maria stönade ohämmat och gubben talade om vilken kåt fitta hon hade.Nu ville jag knulla henne!

Jag drog frugan mot mej, att hon halvstående i soffan kunde rida mej.Jag skrek rätt ut när hennes fitta omslöt kuken.Gubben hade nu ställt sej framför min fru, hans gubb-kuk var om möjligt ännu större nu.Maria kunde inte suga denna bjässe, hon slickade, runkade och smekte honom.

-Rid sakta gumman, sa jag.
-Sug ordentligt, din lilla fitta, stönade gubben.

Jag smekte Maria´s ben och rumpa.Synen av henne slicka det stora ollonet på denna ådriga gubb-kuk var upphetsande.När hon så började rida snabbare samt krama med fittan om min kuk, klarade jag inte mer.

-Nu tar jag dej bakifrån, stönade jag fram.
-Lägg dej i sängen, sa frugan till chaffisen.

Chauffören la´sej stönande i sängen.Frugan fick ställa sej på alla fyra och jag ställde mej bakom.Tryckte kuken i henne med ett bröl!Jag knullade henne nu så hårt att jag trodde hon skulle spricka.Jag hörde nu mannen stöna högt, frun slickade hans ollonfläns.I detsamma skickar mannen iväg en jätte-sats över henne.Detta blev för mycket, jag tryckte kuken ända upp i livmodern och sprutade henne full.Maria´s fitta var som ett skruvstäd runt kuken.

Efter att ha pustat ut efter detta äventyr, bestämmde vi oss för att snabbt få på oss kläderna och smyga iväg innan busschauffören vaknade till.Själv var jag mycket tillfredställd, dels av min fru, dels av att hon undgått att bli knullad av andra män.

Vi hann bara komma några meter bort från hytten, när 3 ordningsvakter tog oss.De anklagade oss för att väsnas och föra liv i hytten.Vi försökte ivrigt förklara att det inte var våran hytt, men dom sa att dom sett oss komma ut.Dom undrade vad vi gjort.

-Festar ni så jävla mycket, det är ju förbjudet i hytten.
-Eller håller ni på och knullar, sa den äldre vakten.

Maria och jag visste inte vad vi skulle säga.Vakterna beslutade ta oss med till arresten, där vi kunde "nyktra till" eller möjligen "svalka våra lustar".Vid arresten skillde vakterna oss åt, vi fick en cell på varsin avdelning.Efter ca. 15-20 minuter på den hårda britsen somnade jag.

Jag vet inte hur länge jag sovit, när en vakt släppte ut mej.Jag frågade efter min fru, men det visste han inget om.Då fick jag se den kvinnliga ordningsvakten, som tagit hand om Maria.Men hon visste ingenting och sa att hon troligtvis ligger i hytten och sover.Nu blev jag orolig och sprang ända ner till hytten.När jag kom in i hytten, låg Maria och sov lungt.Jag tog av mej och kröp ner till henne.Hennes varma nakna kropp mot min, väckte än en gång mina lustar.Jag smekte henne över hela kroppen och tryckte min hårda kuk mot henne.Nu
vaknade hon till lite och mumlade irriterat något ohörbart.Då jag bara måste knulla henne igen, fortsatte jag.

-Nu får du sluta, jag måste sova!
-Du har ju sovit i cellen, sa jag skrattande.
-Ingenting, dom höll mej vaken hela tiden.
-Vilka då?
-Dom två ordningsvakterna, den gamla gubben och negern.
-Vad gjorde ni?
-Dom nästan våldtog mej!
-Berätta, sa jag.

Historien jag nu fick höra, gjorde mej svartsjuk, förbannad men också stenkåt igen.Denna berättelse kan du läsa om i "Till havs-del 2".Hoppas du vill läsa den.

                                                                                                  "Marias Gubbe"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar